Bijna februari!

Nog een uurtje en dan is het februari en gaat mijn pinpasje in een papiertje om er hopelijk de komende maand niet uit te komen. Ben ik er klaar voor? Ik hoop het wel.

Zoals eerder gezegd, wil ik de komende vier weken geen geld uitgeven aan snoep, kleding, cadeautjes, boeken of niet-noodzakelijke reizen. Kijken of dat lukt! (En ik bedenk me net ik morgen naar de MacD wilde, maar dat ik dat dus óók op mijn buik kan schrijven. Ik ga in plaats daarvan maar een al ingevroren pastamaaltijd meenemen naar mijn werk en die opwarmen).

Ik mag wel geld uitgeven aan eten en drinken en aan de noodzakelijke reizen met het OV voor mijn werk. Ook rekeningen ga ik natuurlijk gewoon betalen. Ik ben benieuwd!

5 reacties

Opgeslagen onder Geld en besparen

5 Reacties op “Bijna februari!

  1. Veel succes 😉 Voor ons is februari ook een mijlpaal, omdat we dan defenitief overstappen van 2 rekeningen naar 1 gezamelijke rekening 🙂

  2. Je kunt het! Ik heb ook weer zin om vandaag de financiën van de afgelopen maand op een rijtje te zetten. Heerlijk, zo’n nieuwe maand!

  3. Vlijtig met zuinigheid

    Succes. Dat gaat je vast lukken.

  4. Je werkt hard en moedig aan je doel. Ik vraag me enkel af of hierbij nog ruimte is voor enige levensvreugd…