Spaarsaldo: 500 euro

Per 1 februari is het spaarsaldo 500 euro. Of eigenlijk is het 550 euro maar weet ik dat ik die 50 euro nog nodig ga hebben de komende week in verband met een machtiging die in de eerste week van elke maand afgeschreven wordt. Ik hoop dat ik de rest van het geld niet nodig ga hebben voordat mijn nieuwe salaris binnenkomt (nog zo’n drie weken…). Geen-geld-uitgeven-februari helpt daar wel bij, denk ik.

En dat zou mooi zijn, want dan zit ik “al” op 10% van wat ik absoluut nodig ga hebben aan spaargeld dit jaar. En op 5% van wat ik graag zou willen sparen. Na het volgende salaris komt daar hopelijk alweer heel wat bij en dan zijn we aardig op dreef.

spaardoel-2013_1

 En er dan met de fikken vanaf blijven… En het niet wegstoppen in een leuk beleggingsfonds of in een deposito, ook al heb je daar kans op meer winst. Kijken of dat lukt. Wordt vervolgd.

Reacties staat uit voor Spaarsaldo: 500 euro

Opgeslagen onder Geld en besparen

Reacties zijn gesloten.