Dagje thuis werken is ook lekker

Vandaag een dagje thuis werken. De laatste twee nachten sliep ik niet zo lekker, er wordt nogal wat rotweer voorspeld (al valt het hier nu nogal mee) en het kán vandaag. Geen zorgen trouwens, ik heb even een half uurtje “vrij” genomen nu… Normaal ben ik wel een uurtje onderweg van deur tot deur, die twee reisuren zet ik vandaag in voor vrije tijd en voor de verwaarloosde afwas en administratie.

De post van de afgelopen twee weken is wel altijd open gemaakt, maar daarna op een stapeltje gelegd omdat er nooit iets dringends was. Straks even doorheen werken, beslissen wat opgeslagen moet worden en waar wel nog iets mee moet (en daar dan ook iets mee doen). Misschien kan er ook iets weggegooid, maar echte onzin en reclame gaat altijd meteen al weg.

Maar nu eerst weer aan de slag: pantoffeltjes aan, versgebrouwen kopje koffie erbij, en werken maar.

1 reactie

Opgeslagen onder Geld en besparen

Een Reactie op “Dagje thuis werken is ook lekker

  1. Ik vind thuiswerken heerrrrrrrlijk! Echt een uitkomst. In mijn huidige baan kan ik heel veel thuiswerken, super!