Aaaaah… Rust

De werkweek was druk, ik heb wel drie dagdelen extra gewerkt vanwege 2x ziekte en 1x “persoonlijke omstandigheden” van een collega. Blij dat ik niet ziek was of een “persoonlijke omstandigheid” voor mijn kiezen kreeg!

Vrijdagmiddag reisde ik vanuit mijn werk meteen door naar mijn ouders om daar te logeren. Ik was geen supergezellige logée, geloof ik, want ik was moe. Maar toch was het fijn om weer even “thuis” te zijn en bij te praten met mijn ouders. Van een afstandje krijg je zo ook weer een heel andere kijk op je leven. Mijn ouders aarzelen niet om te vragen naar de echt belangrijke dingen in het leven, en daardoor sta je daar zelf ook weer even bij stil.

Hoe het gaat? Nou, natuurlijk kan ik klagen over moeheid, overvolle treinen en stomme bultjes op tenen, maar eigenlijk… Gaat het gewoon goed. En dat is deels er zelf aan werken, en deels ook gewoon stomweg boffen.

Reacties staat uit voor Aaaaah… Rust

Opgeslagen onder Geld en besparen

Reacties zijn gesloten.