Kom maar salaris, je bent welkom

Vandaag komt mijn salaris weer binnen, zeer waarschijnlijk dan. Het zal een behoorlijk bedrag zijn, omdat ik in januari meer uren gedraaid heb dan normaal. Er was een extra geplande klus, en daarnaast vielen mijn collega’s met bosjes tegelijk om door de griep, waardoor mijn teamleidster (die overigens ook bepaald grieperig klonk gedurende een van die weken) mij regelmatig belde om in te vallen. Ik was blij dat ik kon helpen door te vervangen.

En ik ben blij met het extra inkomen. Dat gaat alvast een mooie boost worden voor mijn spaarpotje. Ook in februari heb ik veel uren gedraaid, dus ik verwacht in maart ook nog een hoog salaris.

Aan de andere kant kijk ik ook wel uit naar maart, dan wordt mijn werkschema weer een stuk rustiger. De zieken zijn allemaal alweer beter, en ik sta wat minder uren ingepland. Dan zal er wat meer tijd zijn om thuis de boel beter opgeruimd te houden, om boodschappen te doen en gezond te koken, en om een beetje uit te blazen en leuke dingen te doen. Ook niet onbelangrijk!

5 reacties

Opgeslagen onder Geld en besparen

5 Reacties op “Kom maar salaris, je bent welkom

  1. Ik zit er ook zo naar uit te kijken 😉 Ik krijg namelijk nog van 10 maanden mijn onregelmatigheidstoeslag (nog zo’n 7% extra salaris over alle maanden) 😀

  2. Hier komt ’t meestal de 24e, altijd welkom!

  3. Vlijtig met zuinigheid

    haha, ik kreeg mijn uitkering ook vandaag. Binnen een minuut was het al verdwenen van de betaalrekening. Direct weggebudgetteerd. Manlief zijn salaris komt de 26e. Hij krijgt daarbij zijn atv uitbetaald van 2013 en in maart een nabetaling van 23 keer opkomen die ze vorig jaar vergeten zijn te boeken en evenzovele of wel meer uren werken. Dus beide maanden zijn wel leuk hier.

  4. Fijn zeg, even positief financieel nieuws! Geniet van je buffertje en van de leuke dingen die je kunt doen!