Weer van start

De week is weer aangebroken, en hij valt heus nog wel weer mee. Vandaag wordt een beetje een raar dagje met ’s ochtends werken, dan even naar huis, en dan ’s avonds weer werken. Maar kan ik mooi wel even vanmiddag de boodschappen doen, als het nog rustig is in de winkel.

Ik heb een paar maanden geleden een maand bijgehouden of en hoe we met ons boodschappenbudget uitkwamen. Een andere maand hield ik mijn belminuten bij. In beide gevallen hield ik ruim over. Nou, op dit moment, 26 februari, zijn we voor deze maand door het huishoudgeld heen, en de belminuten zijn ook op (ik heb er nog twee, misschien). Zo zie je maar weer wat een beetje aandacht kan doen. Het helpt echt.

Ik zal me dus vanmiddag bij de boodschappen beperken tot melk en brood, de belangrijke dingen.

2 reacties

Opgeslagen onder Geld en besparen

2 Reacties op “Weer van start

  1. Wonderlijk dat iets waar je op let, vanzelf verbetert!

  2. Je mag bij ons komen een bordje patat eten 🙂 ! Ik wil er nog een steak naast leggen – spaart ook weer wat uit !