Goede investering?

Van het weekend twee seizoenen van de tv-serie Bones gekocht op het internet. 15 euro per seizoen, ongeveer een euro per uur aan amusement voor twee personen. Is dat een goede investering? Ik had natuurlijk ook kunnen kijken of iemand de dvd-boxen tweedehands aanbiedt. Ik had ze misschien kunnen lenen bij de bieb(?). En natuurlijk had ik het ook gewoon helemaal niet kunnen doen.

Wel weet ik zeker, dat we ons gaan amuseren hiermee, want we zijn grote fans van de serie. Bovendien geen reclame  en het wordt “uitgezonden” wanneer wij maar willen. (Dat schijnen kleine kinderen trouwens al nauwelijks meer te snappen, dat programma’s op tv op bepaalde tijden uitgezonden worden en dat je ze dus alleen dán kunt bekijken – dankzij dingen als dvds en youtube…).

We kijken zo’n vier keer per week een of twee afleveringen, dus dit is weer goed voor ca. twee maanden kijkplezier. Vandaag komen ze aan. Ik heb al voorpret!

2 reacties

Opgeslagen onder Geld en besparen

2 Reacties op “Goede investering?

  1. Als je er van geniet is het vast een goede investering.

  2. Genieten jullie er vooral lekker van.