De wereld draait een beetje…

Ben toch wel echt een beetje ziek. Ik lig lekker op de bank en wordt verzorgd door vriendlief (en loop ook zelf af en toe een beetje rond). Donderdag moet ik weer werken, dus dan moet ik ook weer beter zijn. Tot die tijd is het even braaf uitrusten, dutjes doen en genoeg vocht drinken.

 

Ik had zondag de testen afgerond, maar heb sindsdien niets meer gehoord van het bedrijf waar ik thuiswerk voor zou kunnen gaan doen. Ben benieuwd… Kan natuurlijk best zijn dat dat lang duurt en dat ik misschien op de reservebank zit bij hen? Ik heb er al flink wat uren in gestoken (en daar ook wat van bijgeleerd, dus was niet helemaal verloren tijd). Zou fijn zijn om daar iets voor terug te krijgen.

7 reacties

Opgeslagen onder Geld en besparen

7 Reacties op “De wereld draait een beetje…

  1. ik begin toch benieuwd te worden wat dit voor een soort bedrijf is?

  2. Beterschap! En ik ben ook heel benieuwd naar je ervaringen bij het bedrijf. Hopelijk wordt het wat!

  3. Beterschap, rust goed uit want de nasleep van niet uitzieken kan heel hardnekkig zijn. Spannend evt. een nieuwe baan erbij. Succes.

  4. Veel beterschap en fijn dat je lief goed voor je zorgt! Zonnige groet, Liek