Afspraak bij de belastingadviseur

Ideaal, onze belastingadviseur heeft onze aangifte alweer verzorgd. We krijgen dan altijd een voorstel-aangifte thuisgestuurd, waarna we op bezoek gaan bij de adviseur die dan nog eventueel wat toelichting geeft. Ik heb het pakketje doorgebladerd en geloof wel dat hij het goed heeft gedaan. En ja, de afspraak met de adviseur is over een week, en vóór die tijd krijg ik het nog een keertje goed door! Eén post van mijn vriend is naar mij verschoven, omdat dat gunstiger was, en zo is er ook precies één post van mij naar mijn vriend verschoven, omdat dat gunstiger was.

Ik geef jaarlijks best een groot bedrag aan goede doelen, en heb deze giften ook vastgelegd bij de notaris. Hierdoor kan ik ze volledig aftrekken van mijn inkomsten. Dat betekent ook dit jaar weer, dat ik een mooi bedragje terugkrijg. Dat gaat dan rechtstreeks op de spaarrekening!

Het zal nog wel even duren voordat dat geld echt gestort wordt op mijn rekening, de aangifte moet nog officieel ingediend worden, en mijn ervaring is dat het daarna nog zo’n maand of twee duurt voordat alles verwerkt is. Toch vind ik het altijd fijn als het weer afgerond is.

Reacties staat uit voor Afspraak bij de belastingadviseur

Opgeslagen onder Geld en besparen

Reacties zijn gesloten.