Zooooo… Weekend!

Zo, een heerlijk rustig weekend voor de boeg waarin niets hoeft, maar veel wel kan en mag. Dat was nou precies wat ik nodig had. Ik geloof dat ik de afgelopen week even over mijn grenzen was gegaan. Daar moet ik een beetje mee uitkijken. Maar ja, soms heb je ook even zelf niets te kiezen. Dan moet je gewoon naar je werk, of naar een familiefeest (mijn familie maakt uitzonderingen voor familieleden in het kraambed of op meer dan drie uur vliegen 🙂 ).

Dus… Een luierdagje vandaag. Beetje internetten, beetje met mijn nieuwe telefoon spelen, beetje tv kijken. Heel misschien ga ik ook nog wat nuttigs doen, zoals afwassen en koken, maar ik geef geen garanties.

1 reactie

Opgeslagen onder Geld en besparen

Een Reactie op “Zooooo… Weekend!

  1. Hoop dat je lekker hebt bij kunnen tanken, dit weekend. Fijne week!