Vanavond administratie-avond…

Het stapeltje papierwerk in mijn laatje is weer hoog genoeg geworden, het is tijd voor een avondje papierwerk. Dit stapeltje bevat geen dringende dingen: als er acuut iets moet gebeuren, handel ik dat altijd meteen af als de post binnen komt. Wat overblijft (voor vanavond dus) zijn dingen waar niet acuut iets mee hoefde, maar die wel “ooit” afgewerkt moeten: ofwel ergens opgeslagen voor als ik het ooit nodig heb, ofwel bekeken, gelezen en iets mee gedaan, maar zonder harde deadline.

En nou ja, avondje? Ik denk dat het me een uurtje gaat kosten; dus dat valt ook best mee.

Eerst nog een dagje werken. Ik begin vroeg vandaag, maar het grote voordeel is dan, dat je ook vroeg klaar bent. Ik ga op de fiets, en om een uur of vijf ben ik dan straks weer thuis en heb meteen ook alweer ruim genoeg lichaamsbeweging gehad voor vandaag.

1 reactie

Opgeslagen onder Geld en besparen

Een Reactie op “Vanavond administratie-avond…

  1. Vanochtend heb ik gewerkt en straks wacht ook hier de administratie. Niet prive maar van het bedrijf van mijn man. Daarna lekker met de theepot in de zon 🙂

    http://inenomdekas.wordpress.com/2013/05/06/moestuin-maandag