Hoera, een deposito heeft rente betaald

Vorig jaar mei heb ik 2000 euro weggezet in een deposito, tegen 3.8% rente. Niet zoveel vond ik, maar tegenwoordig is het voor diezelfde periode bij dezelfde bank nog maar 3.2% rente. En vandaag kreeg ik een mailtje dat de rente op mijn spaarrekening ook weer gaat zakken. 

Dus die 76 euro die bijgeschreven zijn bij het saldo van mijn deposito zijn helemaal fijn. Ik had er voor gekozen om de rente bij te laten schrijven op de depositorekening, nu staat er dus 2076 euro op, nog steeds tegen een rente van 3.8%. (Als ik het goed begrijp, zullen ook de nieuwe 76 euro’s 3.8% rente trekken en niet het huidige percentage). 

Voorlopig ben ik dus blij met dit deposito, en kijk weer uit naar de uitkering van een ander deposito in juli. (Ik heb nu zo’n beetje eens in de twee maanden zo’n uitkering). 

Reacties staat uit voor Hoera, een deposito heeft rente betaald

Opgeslagen onder Geld en besparen

Reacties zijn gesloten.