Een nieuwe dag!

Ik sta te springen om aan deze nieuwe dag te beginnen. Gisteren bij de schoonouders geweest, en daardoor lekker uitgerust en een beetje verwend. Dus vandaag kan ik de boel weer helemaal aan. Zéker met nu nog steeds twee volle vrije dagen voor de boeg.

En er moet nog genoeg gebeuren. Zo moet er dringend eens opgeruimd en afgewassen worden. Misschien moet er eens een zwabber door de badkamer gehaald worden, maar hee, alleen als ik er tegen die tijd nog zin in heb.

Daarnaast wil ik graag iets voor mijn werk gaan doen. Betaald en wel hoor, maar een klus die ik op elk moment van de dag, thuis of dáár, kan klaren. Dus waarom niet op een verder vrije dag, hebben we dat ook weer gehad.

Dan misschien nog wat plannen maken voor ontmoetingen met vrienden en familie in de komende weken. En misschien ook nog wat extra beweging nemen, zodat ik morgen weer een onsje of wat dichter bij mijn doel ben.

Dus hallo nieuwe dag, ik heb er zin in!

3 reacties

Opgeslagen onder Geld en besparen

3 Reacties op “Een nieuwe dag!

  1. Ja, hier ook! Lekker rommelen in huis. Wij hebben expres niets afgesproken dit weekend. Een heerlijk weekendje saampies en doen waar je zin in hebt!

  2. Ernie

    Ja, ik zit ook al in ochtendjas met een bak koffie en het zonnetje in mijn rug te genieten van de start van deze dag.
    Ik wens je een fijne dag toe!

  3. geniet van deze heerlijke dag!