Overzicht spaargeld

Omdat ik deze maand veel meer geld uitgaf dan gepland, én omdat ik geld stortte in mijn pensioenpotje, is mijn spaartegoed afgenomen in plaats van toegenomen. Volgende maand hoop ik dat ik een groot bedrag bij zal kunnen storten, omdat ik een hoog salaris verwacht te gaan krijgen vanwege de vele gewerkte uren deze maand.

Op de spaarrekening staat nu 2993 euro.

Hee, Spaarolifantje, je gaat de verkeerde kant op!

Hee, Spaarolifantje, je gaat de verkeerde kant op!

Levert ’t nog wat op, dat spaargeld?

Mijn spaargeld staat nogal verspreid over diverse spaarrekeningen en investeringen. Deze maand kreeg ik de jaarlijkse rente uitgekeerd over een deposito, en maakte ik helaas wat verlies op sommige beleggingen:

Koersverlies: 15,94 euro
Deposito, jaarrente: 76 euro
Spaarrekening, maandrente: 10,15 euro

In totaal dus in de plus: ruim 70 euro erbij deze maand.

Reacties staat uit voor Overzicht spaargeld

Opgeslagen onder Geld en besparen

Reacties zijn gesloten.