Het “hele” plaatje

Naar aanleiding van gisteren… Natuurlijk ben ik niet op aarde om zoveel mogelijk geld te verzamelen. “Geld” is wel hetgene waar ik op dit blog het meest over praat, omdat ik het in de laatste paar jaren een interessant onderwerp ben gaan vinden. Het is verweven met zoveel andere aspecten van het leven. Mogelijk is deze interesse een fase die weer over gaat, dan wordt het wat stiller op dit blog 🙂 .

Naast mijn streven naar een stevige financiële basis wil ik mijn werk goed doen (en met veel plezier), een goede collega zijn, een lieve en aanwezige en ondersteunende tante, een vrolijke zus, een dochter om trots op te zijn, een liefhebbende partner voor mijn vriend, een goed mens (al kunnen we heel lang debatteren over wat dat dan precies is) en last but not least een vrouw die geniet van haar leven.

Maar hier heb ik het vooral over het geld-gedeelte 🙂

1 reactie

Opgeslagen onder Geld en besparen

Een Reactie op “Het “hele” plaatje

  1. Zolang geld een middel is en geen doel op zich wordt, is het toch prima. Ik schrijf ook voornamelijk over zuinig leven en niet over wat ik verder meemaak.