Cadeaubonnen

Oei, het wordt een hele serie, inmiddels:

– een cadeaubon voor een tuincentrum, voor mijn verjaardag gevraagd omdat ik dacht wel eens iets aan ons dakterras te gaan doen

– een filmbon als klein cadeautje van het bedrijf waar ik voor werk

– VVV-bonnen door vriend gewonnen bij een pubquiz

– tegoedbonnen voor toegang tot een bepaald museum

– tegoedbon voor computersoftware bij een bepaalde verkoper

– veel rentepunten bij een bepaalde bank waardoor je korting krijgt op artikelen

Wél het afgelopen jaar ingewisseld: een tegoedbon voor een kledingszaak.

Hebben jullie ook zo’n stapeltje liggen? Ik word er een beetje onrustig van, ben bang dat dingen zullen verlopen. Misschien moet ik de “houdbaarheids”datums mar eens opzoeken en erbij schrijven, en dat lijstje dan ergens ophangen.

3 reacties

Opgeslagen onder Geld en besparen

3 Reacties op “Cadeaubonnen

  1. ja ik heb ook zo’n stapeltje. Nu ik dit van jou lees: oei, ik hoop niet dat de data zijn verlopen. Die rentepunten verlopen overigens elke 2 maanden: de oudste vallen er dan vanaf.

    Misschien een idee: een dagje gratis jezelf verwennen en alles in een keer opmaken.

  2. Ik heb helemaal geen bonnen helaas. Bioscoopbonnen lijken me leuk! Maar zo’n hele stapel maakt inderdaad nerveus denk ik.

  3. Ik heb vvv bonnen en blokkerbonnen. Ik heb in het verleden ook wel vvv bonnen weggegeven aan een alleenstaande moeder in de bijstand met 4 kinderen. Die kon ze heel goed gebruiken voor aankopen van kleding!