Jaargesprek gehad op werk

Gisteren mijn jaargesprek gehad op het werk. Voornamelijk een formaliteit. Tenminste, zolang je een beetje normaal werk levert, denk ik. Maar verrassend voor mij kwam ook ter sprake dat ze hopen me een vast contract aan te kunnen gaan bieden (tegen eind 2013) en dat ik mogelijk extra trainingen mag gaan volgen om me door te ontwikkelen. Terwijl er de laatste twee jaar toch vooral continue bezuinigd is, en veel tijdelijke contracten (van, verdorie, goede en ervaren mensen) niet verlengd zijn. Goed nieuws voor mij dus, en wie weet een vroeg teken van dat er binnen het bedrijf ook weer geïnvesteerd gaat worden in het personeel, in plaats van alleen maar bezuinigd?

Heel leuk om zo gewaardeerd te worden, dus ik ga er zo meteen ook met net ietsjes meer plezier naartoe dan gisteren.

4 reacties

Opgeslagen onder Geld en besparen

4 Reacties op “Jaargesprek gehad op werk

  1. Gefeliciteerd! Fijn zeg 🙂

  2. Super! Weten dat je ontzettend gewaardeerd wordt doet een mens goed!

  3. Geweldig zeg! En dat in deze tijd! Dat moet een heerlijk gesprek zijn geweest.