Salaris weer binnen

Gistermiddag kwam mijn salaris weer binnen. Maar het was lager dan wat ik verwacht had. Jammer, zeg! Morgen of zo komt mijn urenoverzicht binnen, dan kan ik even kijken waarom het nou zo’n 300 euro minder is, dan waar ik op gehoopt had. Hopelijk is er een foutje gemaakt wat ik recht kan laten zetten, dat zou mooi zijn. Maar het is waarschijnlijker, dat ik mezelf toch gewoon rijker gerekend had dan wat ik ben…

Door de uitgaven voor de vakantie en voor de cadeaus voor mijn ouders kan ik helaas geen geld overmaken naar de spaarrekening. Ik ga het allemaal nodig hebben. En misschien zal ik zelfs aan het einde van de maand nog wat geld weer van de spaarrekening af moeten halen. Ik zal me er bij moeten neerleggen, dat het sparen even stilstaat. Volgende maand krijg ik er dan wel een mooie vakantie voor terug; en trouwens, hopelijk ook twee ouders die blij zijn met hun cadeaus!

 

 

5 reacties

Opgeslagen onder Geld en besparen

5 Reacties op “Salaris weer binnen

  1. Hier is het nog niet binnen…ik denk na 12u vanmiddag. Dan ga ik meteen weer schuiven, heerlijk!

  2. Vervelend dat je minder hebt dan verwacht.
    Ik vind het altijd een bijzonder moment, als het geld binnen komt. Dan kan je de oude maand afsluiten en lekker met je potjes aan de gang 🙂

  3. Ik had juist wat meer, een beetje maar hoor maar ik vraag me af waardoor het komt. Morgen maar eens kijken of het overzicht in mijn bakje ligt 🙂

    http://inenomdekas.wordpress.com/2013/07/25/extra-aflossing

  4. Pingback: Salarisfoutje in mijn voordeel – nog ruim honderd euro tegoed | Spaarolifantje