Spaargeld stabiel

Zo rond de eerste van de maand kijk ik weer even naar het bedrag op de spaarrekening. Helaas komt daar deze maand niets bij, vanwege vele dure uitgaven. Nou ja, een paar eurootjes: van 4040 naar 4065 euro. Volgende maand hopelijk weer heel wat meer vooruitgang…

 

Image

PS. Een van die uitgaven was een duur cadeau voor mijn ouders. Recent mailde mijn zus dat mijn broer ook bang was, dat dit de toon zou zetten voor toekomstige cadeaus… Dat we vanaf nu elkaar alleen maar erg dure cadeaus zouden kunnen gaan geven. Gelukkig dus, dat mijn broer het met me eens is. Ik denk dat we voor volgende feesten en verjaardagen weer “gewoon” overgaan op dingen als luxe shampoo-setjes en boeken en andere kleine dingen die altijd leuk zijn om te krijgen 🙂

2 reacties

Opgeslagen onder Geld en besparen

2 Reacties op “Spaargeld stabiel

  1. Stabiel is altijd beter dan achteruitgang!
    Wat betreft cadeaus, het is altijd goed dat onderling te bespreken. Binnen onze familie zijn we afgestapt van de dure cadeaus omdat niemand dat eigenlijk nodig vind.

  2. Johmar

    wij geven alleen nog maar cadeaus aan de kinderen met verjaardagen, verder zijn we ermee gestopt ,want het is eigenlijk niets anders dan over en weer iets geven, bovendien is het ook prettiger omdat niemand zich dan verplicht voelt om geld uit te geven wat hij of zij misschien helemaal niet kan missen, verjaardagen gaan bij ons om de gezelligheid.