Varend corso – zondag in en om Delft

Dit was een paar jaar geleden voor mij (ook) nieuws, maar het Westland kent een Varend Corso – boten versierd met bloemen en planten, groenten en fruit, trekken langs, er wordt muziek gemaakt en gedanst. Je kunt lekker gratis ergens langs de kant plaatsnemen en genieten van het spektakel. Misschien voor mensen uit de regio leuk te combineren met een klein fietstochtje…

Twee jaar geleden voeren ze bij mij in de buurt langs, toen kwam ik het heel toevallig tegen terwijl ik eigenlijk alleen maar ging winkelen. De zeer milieuvriendelijke boot-op-zonne-energie van de TU Delft voer toen ook langs, dat vond ik toch wel interessant om te zien. (Hij kon nog een mooi tempo halen ook, alleen voeren de andere boten te langzaam en kon hij slechts af en toe even een klein sprintje trekken, waarbij hij moest zorgen niet op z’n voorganger te botsen).

Ik ben benieuwd waar ze deze keer mee komen. 🙂  . Het kan best weer een boot op zonne-energie zijn, want het weerbericht belooft een lekker zonnetje.

Hier vind je de route van morgen

Reacties staat uit voor Varend corso – zondag in en om Delft

Opgeslagen onder Geld en besparen

Reacties zijn gesloten.