Computerspelletje

Eergisteren een computerspelletje gekocht voor €4,50. Het was nog van een cadeaubon, telt het dan mee bij de uitgaven voor deze maand? (eigenlijk wel, hè?). Daar gáát zuinige augustus…

Het heeft me nu al enige uren speelplezier opgeleverd, wat goed is, maar… Het zorgde er gisteren ook voor, dat ik ’s ochtends, vóór mijn werk, niet alles gedaan had wat ik eigenlijk had moeten doen. En dus moest ik lunch kopen in plaats van dat ik gewoon wat boterhammen gesmeerd had. 

Ik geloof dat het vandaag alweer wat beter gaat, en dat ik de verleiding van “ah, nog één level” nu alweer beter kan weerstaan. Vanavond mag ik weer, nu is het tijd voor douchen – aankleden – werken!

3 reacties

Opgeslagen onder Geld en besparen

3 Reacties op “Computerspelletje

  1. Haha, verslaafd! Ik begin er niet aan, Candy Crush schijnt ook al zo’n verslavende te zijn.

    • Ik ben verslaafd aan computerspelletjes en ook aan chocolade (al doe ik mijn best om er niet aan toe te geven). Eén van de redenen dat ik blij ben dat ik nooit ben gaan roken of drugs ben gaan gebruiken, volgens mij ben ik wel gevoelig voor verslavingen.

  2. Ik speel bijna nooit spelletjes, er is er maar een die ik wil spelen en dat is world of warcraft. Helaas kost dat mijn 11 euro in de maand, bovendien moet ik daarvoor mijn pc upgraden dus dat komt later wel weer.