Welkom, salaris!

Vandaag gaat mijn salaris weer binnenkomen. Ik ben benieuwd! Er zit een 1,2% loonsverhoging bij die een paar jaar geleden in de CAO vastgelegd werd; en er zit een paar extra euro bij van uren die ze vorige maand vergeten waren. Bovendien word ik per uur betaald en heb ik vorige maand weer heel wat uren gewerkt. Het zou dus een mooi bedragje moeten zijn.

Het loonstrookje komt meestal een paar dagen later per post aan, dan kan ik altijd precies zien waar het eindbedrag op gebaseerd is.

Ik weet al weer precies hoeveel geld ik komende maand nodig ga hebben en kan dus straks ook zien hoeveel geld er over zal blijven. Dat bedrag kan dan mooi meteen naar de spaarrekening. (Ik heb trouwens niet altijd gelijk, dan blijk ik toch meer geld uit te geven dan verwacht, maar dan boek ik “gewoon” weer geld terug).

 

2 reacties

Opgeslagen onder Geld en besparen

2 Reacties op “Welkom, salaris!

  1. Nou, ik hoop voor je dat het een leuk bedrag is dat je krijgt! 🙂

  2. Heerlijk moment is dat, salaris-dag 😀