Saldo spaarrekening

Vorige maand ging het niet zo best met het sparen. Veel uitgaven, dan krijg je dat. Gelukkig gaat het deze maand weer lekker de goede kant op. Nu, op 1 september staat het saldo van de spaarrekening op 5604 euro!

spaardoel 2013_7

Ook volgende maand hoop ik een mooi inkomen te krijgen en er een goed deel van te kunnen sparen. Zo haal ik hopelijk toch nog de 10.000 euro dit jaar. Deze euro’s waren oorspronkelijk bedoeld als “noodpotje” plus voor “noodzakelijke uitgaven dit jaar”, maar die noodzakelijke uitgaven komen nu pas volgend jaar. Nou ja: geeft natuurlijk niet, dat ik het geld al heb!

4 reacties

Opgeslagen onder Geld en besparen

4 Reacties op “Saldo spaarrekening

  1. Ernie

    van zo’n spaarrekening kan ik nu alleen maar van dromen……….
    We sparen wel maar het gaat bij ons niet zo hard.

  2. Goed bezig hoor! Ik werk ook toe naar de €10.000, maar denk dat ik voor dit jaar in de eerste instantie moet richten op de €5000 of €7500. Niet dat dat erg is, want het is een tijd geleden dat ik een bedrag echt alleen als buffer apart heb gezet, dus dat ik daarmee bezig ben vind ik al vooruitgang ten opzichte van de periode waarin alles zo’n beetje steeds in het huis gestoken moest worden vanwege de verbouwing.

  3. Lekker bezig!
    Ik heb vorig jaar € 10.000,- bij elkaar gespaard (eigenlijk meer maar ook mijn auto en rijbewijs van betaald) maar dat hebben we in ons huis gestopt. Nu moet ik weer overnieuw beginnen, zit nu op € 2000,-. Hopelijk gaat er iets bij komen in plaats van het opsnoepen van het spaargeld. Ik ben hard op zoek naar nieuw werk.