Lange to do-lijst

Ik heb deze dagen even een lange to do-lijst. Dat komt, gek genoeg, ook doordat ik deze week  toevallig even veel minder uren werk. Dan krijg ik de neiging om andere dingen aan te gaan pakken. En als ik daar dan over na ga denken, dan groeit en groeit de lijst van “dat moet of dat wil ik ook nog doen” alleen maar.

Vanochtend dus eerst maar even naar die lijst kijken en prioriteiten stellen. En dingen clusteren: als ik de stad inga voor de nieuwe wc-bril (en dat is dringend want de oude is helemaal stuk nu), dan kan ik meteen andere dingen van het lijstje kopen.

Een ander groot ding op het lijstje is opruimen en organiseren. Dat is wel fijn, maar gelukkig minder dringend (want je kunt nog steeds gewoon leven in ons huis, al is het dan misschien een beetje rommelig).

Eerst even ontbijten, en dan lekker aan de slag. Ja, lekker, want als dit soort klussen eenmaal gedaan is, ben ik altijd heel blij en tevreden met het eindresultaat. En dat motiveert me wel.

1 reactie

Opgeslagen onder Doelen, Opruimen

Een Reactie op “Lange to do-lijst

  1. Succes dan maar met alle dingen die je wil doen!