Poetsen!!!

Ik weet niet wat me bevangen heeft (misschien was het wel het terugkeren van vakantie en dat je dan daarna je eigen huisje weer gezellig gaat maken voor de herfst). Maar vandaag heb ik de keuken een goede schoonmaakbeurt gegeven. Ik zit nu na te hijgen en na te zweten aan de keukentafel. Die schoon is. Wat echt zeldzaam is in ons huishouden. Ook geinspireerd door websites, waar ik echt moet proberen niet jaloers op te worden; zo mooi wordt het nooit bij ons, maar dat is niet heel erg, zullen we maar denken.

1 reactie

Opgeslagen onder Geld en besparen

Een Reactie op “Poetsen!!!

  1. Ernie

    Ik ken het, na de vakantie heb ik ook altijd zo’n poetsaanval. En net voor het ‘ maandelijkse ‘ gebeuren dan krijg ik ook een poetsaanval. (dan wordt het huis wel lekker schoon 😉