Vieze mannetjes

Hè, gadver, zit ik net op de fiets naar m’n werk; komt op het tweebaans fietspad een mannetje (zestig plus denk ik) me tegemoet gereden en geeft me een luchtzoen als hij bijna bij me is. Bleeeeegh! Die had ik nou net NIET nodig, meneer. En voordat ik mijn mening over hem en zijn actie kon uiten, was-ie natuurlijk allang doorgefietst. Mannen, jong en oud: hou alstublieft je mening over mijn borsten, billen of andere lichaamsonderdelen gewoon voor je. Dank. Ik ga toch ook niet luchtzoenen uitdelen aan leuke voorbijfietsende zakenmannen, hardwerkende kabelleggers of snorrende pizzakoeriers?

2 reacties

Opgeslagen onder Geen categorie

2 Reacties op “Vieze mannetjes

  1. Thea

    ….’n dwerg op de fiets om deze tijd van de dag en ook nog een luchtzoen….. Zoiets maak ik nou nooit mee 🙂

  2. Johmar

    nou nou , als we dat allemaal nou eens gaan doen word het een stuk gezelliger op het fietspad hihi , nee hoor snap dat je het niet kan waarderen ,maar ik kom elke dag een man tegen op het fietspad naar mijn werk die dezelfde kant op gaat als ik en zo langzaam rijd dat hij al slingerend over het fietspad gaat en als je hem in wilt halen komt hij net altijd net jou richting op als je er langs wilt, dan heb ik toch liever van een oud mannetje een lucht zoen.