Spaarrente van een deposito binnen

Da’s mooi, de spaarrente van mijn grootste deposito kwam vanochtend, op zaterdagochtend dus, weer binnen op mijn betaalrekening. Het is 170 euro, want 3,4% per jaar voor de 5000 euro die in het deposito zit. Bij de meeste deposito’s heb ik kunnen aangeven dat de rente ook weer in het deposito vastgezet moet worden tegen dezelfde rente. Alleen bij dit deposito kon dat niet en krijg ik de rente uitbetaald op de betaalrekening. (Zou wel mooi zijn als ik ook weer 3,4% rente had gekregen over deze 170 euro, maar nee).

Dit jaar heb ik er voor gekozen om dat bedrag meteen over te boeken naar de spaarrekening. Die is dus weer een klein stukje gegroeid, en ik verwacht dat-ie met het binnenkort komende salaris nog weer een stukje mag groeien. Nog maar een paar daagjes en dan is dat weer zo ver.

1 reactie

Opgeslagen onder Geld en besparen

Een Reactie op “Spaarrente van een deposito binnen

  1. Lekker!
    Ik zat precies gisteren nog te kijken hoeveel rente ik ga krijgen. Het is niet heel veel maar toch ook zo’n €150,- en dat is mooi meegenomen. Maar ik krijg het pas op 1 januari. Waarschijnlijk zal ik het ook gewoon verder sparen.
    Deposito’s heb ik momenteel niet. Gelukkig, op dit moment ben ik blij dat ik wanneer nodig gewoon bij mijn geld kan.