Bijna weekend – sprak zij met haar tong op haar tenen

Pfoeh, wat is het een drukke week geweest! Elke dag minimaal acht uur aan de bak gaat onderstaande niet in de kouwe kleren zitten. En er moest op dinsdagavond nog snel even een wasje ingezet om überhaupt genoeg kleren te hebben om de rest van de week door te komen. Als ik tijdgebrek heb, schieten dat soort klusjes er wel eens bij in, totdat het echt niet meer anders kan.

Vandaag ook nog werken, en dan is het lekker weekend. Een weekend waarin ik niets hoef te doen, en dat is ook wel weer een fijn idee. Nu, van tevoren, denk ik dat ik heerlijk uit ga slapen en dan heel ontspannen en relaxed aan een ontbijtje ga zitten, waarna ik ga douchen en aankleden, waarna ik allemaal interessante en leuke dingen ga doen. Dat soort weekenden zijn in het verleden weleens voorgekomen. Het kan echter zijn, dat ik in plaats daarvan niet uitslaap, wel ontbijt, heel lang in pyjama rond blijf lopen, en zo rond drie uur ’s middags nog snel even naar de supermarkt ren voordat die alweer dicht gaat. Dat gebeurt me namelijk ook wel eens.

Nu eerst nog even een dagje werken…

3 reacties

Opgeslagen onder Geld en besparen

3 Reacties op “Bijna weekend – sprak zij met haar tong op haar tenen

  1. Heel herkenbaar, over de invulling van de zaterdagen. En die pyamadagen, die zijn misschien nog wel het allerleukst! Geniet ervan!

  2. Je bent er bijna, je bent er bijna!

  3. Nog even volhouden! De laatste loodjes wegen het zwaarst!
    Fijn weekend!