Drukke week… alweer…

Het is alweer een drukke week. Zo meteen moet ik ook weer op pad (en jakkes, het is noodweer buiten!). Gelukkig wordt het hierna weer wat rustiger.

Ik merk dat ik bij drukte op het werk moeite heb om de rest van m’n leven een beetje op orde te houden. Meestal werk ik niet fulltime, en dan heb je zoveel tijd over om dingen te doen als: de afwas, de was, opruimen, administratie, en oh ja, uitrusten.

Nu schiet dat er, in ieder geval doordeweeks, allemaal een beetje bij in. Het geeft zo aan het einde van de week een onrustig gevoel, als je de stapels werk thuis zich op ziet stapelen.

Voordeel van drukke werkweken is wel dat ik per uur betaald word en dat ik dus de afgelopen week veel uren gemaakt heb en veel verdiend heb. Maar ik moet zeker de balans in de gaten blijven houden, want als die zoek is, gaat het me meer kosten aan stress dan me lief is!

1 reactie

Opgeslagen onder Geld en besparen

Een Reactie op “Drukke week… alweer…

  1. Miranda

    Dag Spaarolifantje,

    Wat herkenbaar! Ik vind het ook moeilijk om alle ballen om hoog te houden thuis naast mijn werk. Het werk stapelt zich bij mij thuis ook altijd op.
    Ik werk 4 dagen en vergeet ook vaak uit te rusten. Ik heb geen kinderen maar mijn schoonzus wel die regelmatig een beroep op mij doet en een volkstuin vereniging die hulp van leden wil…. En soms geeft mij dat het gevoel van hallo, ik ben er ook nog! In mijn vakantie dan zet ik mijn mobiel altijd uit en ben ik voor anderen niet bereikbaar. Groetjes, Miranda