Niets gewonnen in de loterij – goh…

Ik had trouwens niets gewonnen in de loterij van 1 oktober. Nou ja, 2,50 euro. Dus op een lot van 7,50 euro betekent dat dat ik uiteindelijk vijf euro’s kwijt ben. Nou ja, ik heb er wel wat lol van gehad!

Dat was het weer met loterijen, nou heb ik er weer een tijdje genoeg van gehad. Stel dat de postcodeloterij in ons arbeidersbuurtje valt, dan gun ik het de buren van harte en dan hoop ik dat de nieuwe buren net zulke leuke mensen zijn als de huidige. (Ik neem aan dat de huidige buren bij dat soort winst toch wel zouden gaan verhuizen).

Het was leuk om even te dromen… Misschien volgend jaar herfst weer (waarschijnlijk heeft het wel met zo’n herfststemming te maken, zo van: bah, rotweer, als ik rijk was dan hoefde ik er nu niet op de fiets doorheen).

1 reactie

Opgeslagen onder Geld en besparen

Een Reactie op “Niets gewonnen in de loterij – goh…

  1. Nee, hier helemaal niets gewonnen, zelfs geen 2,50! Maar het is idd leuk om te fanataseren over hoe het voelt om rijk te zijn en wat je allemaal kunt doen met zoveel geld..! Vooropig effe geen lot meer kopen, misschien een oudejaarslot maar dan ook maar een halve.