Rondje woonverleiding gedaan

Zoooo…. We zijn net terug uit de Zweedse Woonwinkel en ik ben redelijk trots op ons. We namen mee: een staande lamp (daarvoor gingen we), vier halogeen lampjes (voor in de staande lamp) en drie diepvriesbakjes (om maaltijdjes in in te vriezen). De lamp was trouwens misschien wel iets duurder dan wat we eerst in gedachten hadden, maar het is wel een hele mooie lamp. We moeten hem natuurlijk nog wel even zelf in elkaar zetten…

En we legden terug: die coole grote olifantenknuffel, setjes bestek, een grappig whiteboard en ehm… nog minstens vijf andere dingen die ik inmiddels alweer vergeten ben… Dus heel goed dat we ze terug gelegd hebben, want blijkbaar hadden we ze niet echt nodig.

Ik hoorde mijn vriend ergens halverwege het doolhof de winkel mompelen “Consumeren, consumeren, consumeren” en moest daar wel om glimlachen. Ik ben het natuurlijk met hem eens!

2 reacties

Opgeslagen onder Geld en besparen

2 Reacties op “Rondje woonverleiding gedaan

  1. Ik kan me aan het begin van de ronde altijd wel inhouden, maar vooral in dat gedeelte waar alle ‘troepjes’ staan, zoals bewaardozen, bestek enz. ga ik altijd helemaal los…. Wel een slim winkelconcept!

    Gelukkig kun je nu ook online bestellen, dus dan kom ik minder in de verleiding, want dan hoef je er niet meer langs te lopen 😉

  2. Ik moet glimlachen om het lijstje van wat je hebt teruggelegd! Petje af voor de zelfbeheersing.