Zelfrijdende auto

Ik moet zeggen… Ik zou het fantastisch vinden, een zelfrijdende auto. Mijn vriend heeft een oud maar erg betrouwbaar autootje waarin ik ook wel eens rij, en hoe prima dat ding ook rijdt, ik zou het prima vinden als ik het grootste deel van een rit gewoon achterover kan leunen, omdat de auto vanzelf de goede rijbaan aanhoudt en de voorganger bijhoudt en zo voort. De cruise control in de auto van mijn ouders vind ik ook al zo heerlijk, in ieder geval voor langere ritten op de snelweg.

Vandaag maakte google bekend dat hun zelfrijdende auto’s soepeler optrekken en remmen dan auto’s met menselijke chauffeurs – en dat zou behoorlijk wat misselijkheid in de auto schelen, denk ik. Tja, we zullen zien wat de toekomst voor ons in petto heeft. Het moet natuurlijk heel veilig zijn, en ook niet-te-kraken door kwaadwillenden…

Reacties staat uit voor Zelfrijdende auto

Opgeslagen onder Geen categorie

Reacties zijn gesloten.