Kwartier gefietst

Pfoeh! Net voor het eerst een kwartier gefietst op de hometrainer. En ik zweet als een otter. Dit is nog wel iets anders dan buiten rondfietsen in het verkeer – omdat ik meestal in de stad fiets, kun je meestal niet heel hard, en moet je ook af en toe stoppen. Een kwartier non-stop hard fietsen is dan best veel.

Ik weet niet precies hoeveel ik verfietst heb, want het ding werkt niet met een vermogensmeter. Laten we zeggen dat dat zweet ook een aanwijzing is dat ik wat calorietjes verbrand heb. Morgen weer, en dan hopelijk twintig minuten. Laat ik het op die manier maar opbouwen. Ik hoop te komen tot 31 dagen achter elkaar een half uur fietsen. Maar eerst nog even opbouwen dus.

 

 

Advertenties

5 reacties

Opgeslagen onder Geld en besparen

5 Reacties op “Kwartier gefietst

  1. Wow, complimenten. Blog er maar veel over, lezersreactie inspireren vast om door te gaan.

    • Dank je, het helpt inderdaad. Mogelijk ga ik tijdelijk even een extra pagina ervoor aanmaken, zodat ik elke dag mijn vooruitgang even kan laten zien (zonder dat het de hele tijd op de hoofdpagina hoeft te staan).

  2. Willemien

    om conditie op te bouwen moet je ook rustdagen inbouwen. bij een schema om tot een half uur hardlopen te komen bouw je drie rustdagen per week in en bouw je op met 1 tot 3 minuten per week. vooral niet te snell opbouwen dus, dan heb je er meer aan. het hebben van spierpijn is geen goed teken maar betekend dat je te veel gedaan hebt. 🙂

  3. Goed zeg! Met een hartslagmeter kun je ook de calorieen meten.