Kwartiertje gefietst…

Ik zou elke dag een half uurtje op mijn nieuw-gekregen hometrainer gaan fietsen. Gaat het achteruit, in plaats van vooruit? Tja, een beetje… Vrijdag werd ik ziek. Ik heb me door m’n werk heengesleept; dat lukte gelukkig nog wel. Vrijdagavond en zaterdag lag ik op de bank. Geen fietsen voor mij, ik denk dat dat op dat moment alleen maar averechts had gewerkt op mijn gezondheid. Zondag heb ik voor mezelf tot hersteldag uitgeroepen en heb ik ook veel op de bank gelegen en veel uitgerust. Vandaag dus voor het eerst weer op de fiets. Een kwartiertje. Morgen weer wat meer, hoop ik.

Morgen ook weer een echte blogpost, hoop ik 🙂

1 reactie

Opgeslagen onder Geld en besparen

Een Reactie op “Kwartiertje gefietst…

  1. Vlijtig met zuinigheid

    Dan er morgen weer flink tegenaan. 😉