Wij zijn allemaal uniek

… Hoewel je het aan onze aankopen niet zou zeggen. De markt was een soort winter/kerstmarkt, en je wil niet weten hoeveel mensen ik met “dezelfde” bos witgespoten takken heb zien lopen, of hoeveel mensen zich inschreven voor de prijsvraag voor een gratis reisje. Nou ja, er zal er wel eentje echt dat reisje winnen hoor, en die boft maar. De rest krijgt vanaf nu ongevraagde reclame voor een bepaald kledingmerk. 

Het was een bijzondere ervaring, ik weet niet of ik het nog eens ga herhalen, want ik vond het wel moeilijk om telkens weer op wildvreemde mensen af te stappen en ze in ieder geval al te storen en iets van hun tijd te vragen om naar mij te luisteren. Maar het was wel voor een goed doel, en voor een keertje dus ook leuk genoeg.

Reacties staat uit voor Wij zijn allemaal uniek

Opgeslagen onder Geld en besparen

Reacties zijn gesloten.