Kleding tweedehands gekocht

De afgelopen week ben ik tweedehands kleding aan het kopen, omdat ik twee spijkerbroeken kwijtraakte aan enorme slijtage, en toen ineens een bedroevend laag aantal broeken overhield (namelijk twee). Eén spijkerbroek kon ik op gaan halen bij een mevrouw hier in de buurt; snel in de was gedaan want hij stonk naar rook, blegh. Een andere spijkerbroek is hopelijk al onderweg via de post. En twee andere zwarte broeken (van gewone stof) komen straks nog via de post, als het goed is.

Totale kosten zijn 46 euro, voor vier broeken dus.

En dan kan ik weer een tijdje vooruit, qua broeken. Verder moet ik mijn kledingkast ook maar eens op gaan ruimen, want ik zag laatst dat ik qua blouses en t-shirts eigenlijk veel te veel heb, handig om te kijken of er kledingstukken bij zijn die eigenlijk wel weg mogen omdat ze er niet meer zo mooi uitzien.

1 reactie

Opgeslagen onder Geld en besparen

Een Reactie op “Kleding tweedehands gekocht

  1. boukje

    Wat goed zeg, veel voor weinig!! Zo heb ik laatst een gave only broek gescoord voor 13 euro incl verzenden!! En hij zit als gegoten. Ben er heel blij mee iig.