Valse start fitness

Vanochtend zijn zowel mijn vriend als ik op de fitnessfiets gesprongen. (Om de beurt, hoor). Ik heb mijn halve uurtje gefietst. De afgelopen week kwam er niet zoveel van. Eerst was ik een beetje ziek, daarna was ik een paar dagen lang erg gestrest door mijn werk en (dus) helemaal niet in de stemming om nog een half uurtje “niets” te doen op de fiets. Had ik het maar wel gedaan, want het is natuurlijk ook lekker stress-verlagend om op zo’n fiets te zitten en je uit te leven.

Maar goed, mijn vriend gaf vanmorgen het goede voorbeeld en ging als eerste een stukje fietsen. En daarna ik dus. Dertig minuten met een korte op-adem-komen-pauze na circa 20 minuten. Dat ging goed en het was leuk, dus morgen doe ik het weer.

Ik ga het op deze pagina bijhouden, de komende maand…

Reacties staat uit voor Valse start fitness

Opgeslagen onder Geld en besparen

Reacties zijn gesloten.