Uitgaven in november

De maand november is ook alweer voorbij. De tijd vliegt!

asf

uitgaven in november 2013

Meer geld uitgegeven dan gepland. Ehm, what’s new…

Ik heb deze maand meer geld dan gebruikelijk uitgegeven aan kleding. Dat is niet heel erg, vind ik. Vaak geef ik er geen/heel weinig geld aan uit, en soms is mijn kledingkast dan ineens bijna leeg. Ik schreef er gisteren ook al over.

De onverwachte uitgaven waren weer hoger dan verwacht. Ik gaf 150 euro uit aan cadeaus, heel veel daarvan is alvast voor de kerst en voor de eerste verjaardag van mijn neefje in december. Ik ga proberen om voor de rest niet meer zoveel uit te geven aan kerstcadeaus. Ik gaf 6,55 uit aan biebboetes, dom dom dom! Ach ja, is mijn indirecte manier om mijn plaatselijke bieb te steunen, zullen we maar zeggen… En dan gaf ik 25 euro uit aan een etentje en 30 euro aan snoep.

Zal ik er wat over zeggen? Ach ja… voor de mensen die goed opletten: goed doel 2 was onverwacht en extra; mijn vriend en ik besloten om geld te geven vanwege de ramp in de Filipijnen; dit is mijn helft.

Ik blijf blij met de geringe uitgaven voor mijn mobiele telefoon. Ik geloof dat ik vanaf de switch in juli maar 1 keertje een eurootje extra heb moeten betalen omdat ik een keertje vanuit België belde. Blijf ik netjes binnen de (300) belminuten, dan is de rekening slechts 13,50 euro. Ook eind december verwacht ik een vergelijkbare lage rekening omdat ik ook weer in november heel netjes binnen de minuten gebleven ben.

2 reacties

Opgeslagen onder Geld en besparen

2 Reacties op “Uitgaven in november

  1. Daan

    Waarom veel geld geven aan de goede doelen?

  2. Netjes hoor, 150,- euro aan een goed doel. Respect daarvoor