Verlanglijstje gemaakt voor de kerst

Gisteravond ruim een uur nagedacht over een verlanglijstje voor de kerst. Grappig, vroeger vond ik het altijd “stom” als mijn moeder geen enkel cadeautje voor zichzelf kon bedenken, alleen maar praktische dingen (haar lijst bestond uit dingen als: nieuwe spatels, handschoenen, sokken, onderzetters).

En nu? Nu ben ik zelf bijna zover. Sokken, schoenveters, mijn favoriete appelstroop, koffiesmaakjes… Dat is min of meer mijn lijstje.

Aan de ene kant omdat ik dingen die ik echt leuk vind, al wel zelf gekocht heb (of geleend bij de bieb), aan de andere kant omdat ik intussen ook wel geleerd heb dat veel “leuke” dingen uiteindelijk een beetje tegenvallen en alleen maar een sta-in-de-weg worden.

Hopelijk weet mijn geheime sinterklaas er toch wel raad mee…

1 reactie

Opgeslagen onder Geld en besparen

Een Reactie op “Verlanglijstje gemaakt voor de kerst

  1. Toch ook wel een goed teken dat je weinig te wensen hebt! Ik vind zelf een hema cadeaukaart altijd fijn, omdat ik die gebruik om koffie te drinken bij de Hema.