Paspoort verlenging

Ik schreef een hele tijd geleden al er over, dat mijn huidige paspoort verlopen is. Ik kan me nog identificeren met mijn rijbewijs en ik ben niet van plan om op verre reizen te gaan, voorlopig. Maar het wordt toch wel hinderlijk, want voor sommige dingen heb je niet genoeg aan een rijbewijs.

Ik zag gisteren weer in het ANWB-blaadje dat de ANWB er voor pleit dat een paspoort tien jaar geldig wordt. Vorig jaar rond deze tijd was dat ook al de bedoeling, maar sindsdien is er niet veel meer gebeurd. Ik geloof dat het huidige artikeltje in de Kampioen ervoor bedoeld is, om druk uit te oefenen op de Eerste Kamer, die het wetsvoorstel nog moet goedkeuren.

Daar wil ik dan dus bij dezen mijn kleine steentje aan bijdragen.

Zodat ik maar een keer in de tien jaar op zo’n stomme paspoortfoto-zonder-glimlach hoef.

Alstublieft dankuwel?

Reacties staat uit voor Paspoort verlenging

Opgeslagen onder Geld en besparen

Reacties zijn gesloten.