Fietsen

Het binnen op de hometrainer fietsen is alweer een tijdje geleden. Dat was mijn goede voornemen laatst, om dat elke dag te doen. Lukt dus niet helemaal. Maar in ieder geval ga ik vandaag weer buiten fietsen. Ik kan een kwartier later weg, en ik ben veel flexibeler in wanneer ik vertrek (dan met het openbaar vervoer). Plus het scheelt toch weer een euro of vier, vijf aan vervoerskosten. Het schijnt dat het niet gaat regenen, even hopen dat de radar gelijk heeft…

Ik ben blij met de milde winter tot nu toe: weinig gladheid, veel fietsen, en minder stookkosten…

3 reacties

Opgeslagen onder Geld en besparen

3 Reacties op “Fietsen

  1. Ernie

    Inderdaad, nog geen gladheid en sneeuw. Als je de weer berichten uit America ziet…….

  2. kruidig meisje

    ach spaarolifantje, zovaak regent het niet: http://www.hetregentbijnanooit.nl/site/
    en van een paar drupjes (dat telt bij die site ook als regen) wordt ik niet warm of koud. Dus er zijn maar weinig dagen dat het echt vervelend is om te fietsen ( een dag of 10 per jaar als ik ook de hele winter fiets, is mijn ervaring). Verder is het alleen maar zoooo lekker fris worden, en je hoofd laten leegwaaien.
    Veel plezier met fietsen!

    • Dank je. Het was lekker en het regende inderdaad niet. Ik had het alleen verkeerd ingeschat, dus ik was een paar minuten te laat op m’n werk, we hadden een vergadering. Gelukkig vonden m’n collega’s het niet al te erg en hebben ze even een paar minuutjes op me gewacht.