Ugh… Erg vroeg op

Vandaag moet ik vroeg aan het werk. Ooit, toen ze me voor deze dienst vroegen, heb ik “ja” gezegd. Maar als het dan echt zo ver is, is het toch wel erg vroeg, en koud, en donker, en nat. Nou ja. Vorig jaar werkte ik op tweede kerstdag; deze keer heb ik alle twee de kerstdagen gewoon vrij gehad. Dus ik moet ook niet zeuren.

Maar dit soort vroege diensten, waarbij ik midden in de winter om zes uur op moet staan, zijn voor mij wel een reden om te proberen om efficiënt met mijn geld om te gaan. Ik moet er immers hard genoeg voor werken.

Gaap.

Voor wie ook moet werken vandaag: veel succes. Voor wie niet hoeft te werken vandaag en leuke dingen mag en kan gaan doen: je bent een geluksvogel. Geniet er van!

5 reacties

Opgeslagen onder Geld en besparen

5 Reacties op “Ugh… Erg vroeg op

  1. Ik moet ook zo aan de bak. Maar het heeft ook wel een voordeel. Ik heb een beetje teveel gegeten de afgelopen dagen. Lekker op de fiets en daarna paar uurtjes werken is goed om al die extra calorieën te verbranden!

  2. Ernie

    Ik heb vorige week de hele week gewerkt en afgelopen maandag en dinsdag nu ff vrij….. Dus ik geniet van de komende 4 vrije dagen (en de 2 vrije kerstdagen) Ik heb ruim 40 overuren gemaakt, lijkt me genoeg.

  3. Oeh, veel sterkte dan maar!