Website “De Rentenier” is offline

Jammer zeg. Op de website http://www.derentenier.nl kon je altijd berekeningen maken over je pensioen. Je kon invoeren hoe oud je dacht te worden, hoeveel AOW je dacht te krijgen en hoeveel pensioenrechten je had; en dan kon je daarnaast nog invullen hoeveel geld je per maand wilde ontvangen tijdens je pensioen; en hoeveel extra geld je erbij wilde sparen, en dan rekende het programma voor je uit, of je dan eerder met pensioen kon en hoeveel eerder.

Helaas is deze website al enige maanden offline. Er staat een kort berichtje op dat ze “tijdelijk” niet beschikbaar zijn, maar een toelichting staat er helaas niet bij. Ik vrees dat het voorbij is?

Ik vond het (dus) altijd wel een handige website om berekeningetjes voor mij te maken. Nu zal ik het maar weer zelf met mijn spreadsheetprogramma (zoals Excel) gaan doen.

Of… Misschien kent iemand nog een andere website?

3 reacties

Opgeslagen onder Geld en besparen

3 Reacties op “Website “De Rentenier” is offline

  1. Ik ken deze site niet,
    Ik gebruikte altijd ‘bereken het’ (.nl geloof ik)
    Deze voldeed voor mij wel.

  2. idd jammer, het was mij ook al opgevallen dat ’t oorverdovend stil was op die site,
    groet

  3. Willemien

    Al eens op berekenhet gekeken? En van de overheid: mijnpensioenoverzicht.