Geen rente-aanbod

He, wat jammer. De Consumentenbond had de afgelopen paar weken consumenten verzameld die wel een deposito voor een, drie of vijf jaar wilden overwegen. De bedoeling was om dan samen naar de banken te stappen om over een hoge(re) rente te onderhandelen. Vanmiddag kreeg ik een mailtje van de Consumentenbond, dat het hen niet gelukt is om een bank te interesseren voor een onderhandeling over meer dan 36.000 mogelijke nieuwe deposito-spaarders. (Zie ook het persbericht).

Bij die mogelijkheid had ik eigenlijk niet eens stilgestaan. Ik had wel bedacht dat het aanbod wel eens tegen zou kunnen vallen, maar geen enkele “bieder”, tja, dat is wel teleurstellend.

Dus we moeten maar zelf op zoek blijven gaan naar de beste rentes…

7 reacties

Opgeslagen onder Geld en besparen

7 Reacties op “Geen rente-aanbod

  1. vlijtig met zuinigheid

    Ohhhh???? daar heb ik geen mailtje over ontvangen.

  2. Dan moet ik ook maar eens eventjes gaan speuren! Dat valt vies tegen, moet ik zeggen!

  3. Nou dat is ook jammer, vreemd dat banken hier niet op inhaken een mooi aanbod lijkt me.

  4. De spaarrente wordt steeds verder verlaagd. Op dit moment is er niets aan te doen. Toch blijf ik maar sparen, met een goede buffer kun je in ieder geval tegenvallers opvangen.