Aanstaande zaterdag Open dag in veel zorginstellingen en ziekenhuizen

Het is weer de Week van Zorg en Welzijn (dat u het maar even weet 😉 ). Dat betekent dat er aanstaande zaterdag (morgen dus) heel veel ziekenhuizen en andere zorginstellingen een open dag hebben.

Zie hier voor adressen in de buurt: kaartje. Let op: er is een drop-downmenu waar je voor je regio moet kiezen. Bij mij kwam automatisch de regio Utrecht in beeld, waar ik dus niet woon. Maar als je in het drop-downmenu voor de juiste regio kiest, zie je meer opties in jouw buurt.

Vaak hebben ze ook speciale activiteiten voor kinderen. Nou ligt het denk ik wel aan je kind(eren) of puber(s) of die zo’n open dag wel leuk vinden. Maar mocht je er eentje hebben die er over denkt om later in de zorg te gaan werken, dan is het denk ik wel handig om eens een kijkje achter de schermen te nemen.

2 reacties

Opgeslagen onder Geld en besparen

2 Reacties op “Aanstaande zaterdag Open dag in veel zorginstellingen en ziekenhuizen

  1. vrek29

    Altijd leuk om eens achter de schermen te kijken.

    Ik ben ook bezig met een blog, kom je mij ook eens bezoeken?

    http://www.vrekkenvoordetoekomst.wordpress.com

  2. Is zeker leuk, achter de schermen kijken. Al ben ik wel benieuwd hoeveel je ‘echt’ ziet.

    Nou zie ik op zich al genoeg achter de schermen, want mijn man werkt bij een verzorgingstehuis 😉