Weekje vrij – goede voornemens

Ah, lekker zeg, ik heb een weekje vrij!

Na een paar drukke weken ga ik eerst een dag of wat luieren (lees: doen waar ik zin in heb).

De rest van de week ga ik zeker ook erg veel van de vrijheid genieten, maar daarnaast ga ik eens aan de voorjaarsopruim. (Je kunt het geen schoonmaak noemen, want ik ga alleen de ramen lappen. En misschien stofzuigen. But that’s it!). Langzamerhand is ons huis weer steeds slordiger geworden. Dat heb je soms als je het druk hebt. En dat heb je met name als je ons tweeën bent. Wij zijn nu eenmaal van die sloddervosjes. Dus ga ik (hopelijk) komende week weer eens heel goed orde op zaken stellen, zodat het weer heel lang redelijk netjes is. Hopelijk tot de volgende vakantie 🙂

Waarschijnlijk ga ik ook dingen naar de kringloop brengen. Ik heb bijvoorbeeld mijn oog al gericht op twee handdoeken die we gratis kregen bij zegeltjes en die, oh hoe verrassend, maar blijven pluizen en blijven pluizen. De wasmachine gaat er bijna stuk van. Dus weg ermee. Op mijn twitter-account kwam de Verdubbeldame langs, die donderdag jl. blogde over het doneren van oude lakens en handdoeken aan het dierenasiel. Het lijkt er op, dat ik haar voorbeeld ga volgen!

Zo zijn er dan vast nog wel meer dingen die weg kunnen, maar die moet ik dan nog tegen gaan komen.

3 reacties

Opgeslagen onder Geld en besparen

3 Reacties op “Weekje vrij – goede voornemens

  1. Lot

    Het is wel te hopen dat het dan wegwerphanddoeken worden anders gaat er een andere wasmachine kapot.

  2. vrek29

    Goedemorgen, heerlijk toch zo een weekje, beetje schoonmaken, alles weer op de rit. En aan de schoonmaak met soda en schoonmaakazijn en groene zeep.

    Groeten

    http://www.vrekkenvoordetoekomst.wordpress.com