Midden van de maand

Het is het midden van de maand, en dan gebeurt er niet zoveel, financieel gezien. Er hoeven geen rekeningen betaald, en er komt ook geen geld binnen. Gisteren heb ik wel wat geld uitgegeven: ik was ineens in de buurt van de Hema, dus toen heb ik wat nieuw ondergoed en wat nieuwe sokken gekocht. De nieuwe sokken zijn van precies dezelfde soort als mijn oude sokken, dus kunnen ze gewoon meegaan in de sokkencarrousel die ik opgericht heb (ik had circa zes paar blauwe en zes paar witte, dat is nu acht paar van beiden geworden). En het bedrag past prima in mijn kledingbudget.

foto(5)

Nieuwe sokken – ontmoet ouwe sokken…

We wachten ook op een seintje van onze accountant dat hij de inkomstenbelasting voor ons heeft gedaan. Hopelijk kunnen we die ook nog deze maand door hem in laten dienen, maar het wordt al een beetje krap, aangezien hij het altijd fijn vindt als we dan van tevoren het even bespreken. Deze week heb ik daar mooi tijd voor, maar volgende week…?

Veel wijsheid gewenst met stemmen, allemaal!

1 reactie

Opgeslagen onder Geld en besparen

Een Reactie op “Midden van de maand

  1. Anoniem

    Hema: super winkel ! Maar wel gevaarlijk want alles is goedkoop maar aan de kassa maken alle kleintjes opeens een groot bedrag. Wij hier in België zijn ook heel blij met een Hema in de buurt !!