De NSS levert tot nu toe weinig overlast op

De nucleaire top in Den Haag lijkt tot nu toe relatief weinig overlast op te leveren. Dat wil zeggen: veel mensen en bedrijven hebben waarschijnlijk al eieren voor hun geld gekozen en hebben een vrije dag genomen / zijn thuis gaan werken / hebben hun activiteiten op een laag pitje gezet.

Ook mijn bedrijf heeft rekening gehouden met de afgezette wegen in de regio, en er is van tevoren overlegd wie waar zou gaan werken (en wie vrij zou krijgen) om te zorgen dat er geen mensen vast zouden komen te staan in files. Ik geloof dat dat tot nu toe ook aardig gelukt is. Zelf hoef ik ook niet richting Den Haag of er doorheen, dus ook ik heb er geen last van.

Wat is het wel een hoop gedoe! Misschien kunnen die wereldleiders in de nabije toekomst ook gewoon gaan skypen. Dan hoeven ze helemaal niet meer dagen te reizen voor twee dagen van overleggen. 😛

Ach ja. En tot die tijd doen we het er maar mee. Nog één dagje dus, en dan moet het allemaal weer wat normaler worden!

6 reacties

Opgeslagen onder Geld en besparen

6 Reacties op “De NSS levert tot nu toe weinig overlast op

  1. mirjam

    mijn man moest gisteren naar zijn werk in Den Haag en het was heerlijk rustig in de spits in de trein!

  2. Gisteren op het journaal waren de verhalen ook positief. De meeste mensen konden juist sneller reizen.

  3. Willemien

    Bij ons bedrijf wordt veel ge skypt, maar je mist toch wel veel interactie. Daarom vliegen wij ook gezellig regelmatig de hele wereld over. Dus 1x per jaar met z’n allen zitten is wel heel erg nuttig.

  4. nada surf

    Ik zeg ieder jaar in Nederland een hele week zeer goed voor de Nederlandse economie 🙂