Belastingaangifte ingediend

Dankzij de twee dagen “coulance” van de belastingdienst omdat ze een storing hadden, is onze belastingaangifte deze keer op tijd ingediend. Ik had mijn aangifte zelf ook al een keertje als proef gedaan met het computerprogramma van de belastingdienst (maar niet ingediend!), en de belastingadviseur kwam op precies hetzelfde bedrag uit. Een goed teken, dacht ik zo. Binnenkort krijg ik dus ongeveer 700 euro terug. Dat gaat dan rechtstreeks naar de spaarrekening.

Dit jaar was ook de belastingaangifte voor mijn vriend niet zo moeilijk en ik snap wat de belastingadviseur er mee gedaan heeft. Toch ben ik erg blij dat we hem hebben, bijvoorbeeld omdat hij mijn vriend ook achter de broek zit voor de administratie van zijn bedrijf. Liever hij de boeman, dan ik de boevrouw 🙂 .

Reacties staat uit voor Belastingaangifte ingediend

Opgeslagen onder Geld en besparen

Reacties zijn gesloten.