Gespaard in maart

Ik had halverwege februari bedacht dat mijn doel voor dit jaar kan zijn om te proberen 10.000 euro te sparen van mijn inkomen. De nabije toekomst is onzeker (onbekend hoeveel uren ik ga werken, misschien gaan we verhuizen, en zo voort), maar dit is voor mij een uitdagend doel en waarschijnlijk niet al te onrealistisch.

In maart was mijn salaris onverwacht hoog, dit bleek te komen doordat ik in vaste dienst ben gegaan en er met terugwerkende kracht extra salaris werd uitbetaald voor de maand februari (ik zal die uren nog wel moeten gaan werken).

Salaris was 2992 euro, uitgaven waren 1390 euro. Dus flink in de plus deze maand: + 1602 euro erbij gespaard! Ja, op deze manier komen we er wel, maar of het ook zo doorgaat, dat weet ik nog niet.

Januari: € 1625 gespaard
Februari: € 29 gespaard (erg laag inkomen)
Maart: € 1602 gespaard

Voor een totaal van 3256 euro tot nu toe, bijna op een derde van het totale bedrag!

 

Reacties staat uit voor Gespaard in maart

Opgeslagen onder Geld en besparen

Reacties zijn gesloten.